Pantene Pro-V / Ξηρό λάδι με βιταμίνη Ε


 
Γεια σας και καλως ηρθατε σε ενα ακομη review! 
Είναι γνωστά τα οφέλη που προσφέρουν τα λάδια περιποίησης μαλλιών, ωστόσο αποφεύγαμε να τα φορέσουμε εξαιτίας της λιπαρής όψης που άφηναν στα μαλλιά. Όταν ήρθαν τα ξηρα λάδια νομίζω τα λατρέψαμε όλες! Σήμερα λοιπόν θα σας μιλήσω για το δικό μου αγαπημένο μου μέχρι στιγμής ξηρό λαδάκι μαλλιών!
Το ξηρό λάδι με βιταμίνη Ε της Pantene έχει αρκετά λεπτόρρευστη ύφη και αυτό το κάνει αρχικά ιδιαίτερα ενδιαφέρον.Η μυρωδια του ειναι ευχαριστη και διαρκει στα μαλλια μου.  Προσωπικά έχω βρει διάφορες χρήσεις του.  Πριν το λουσιμο ως μασκα,βαζω λιγο παραπανω ποσοτητα και το αφηνω οσο περισσοτερη ωρα μπορω. Στο λουσιμο, προσθετω μια μικρη ποσοτητα στην μασκα  που χρησιμοποιω, μετα το λουσιμο και πριν το στεγνωμα με πιστολακι (για εξτρα προστασια απο την θερμοτητα) και τελος μετα το πιστολακι  βαζω μια μικρη ποσοτητα στις ακρες για εξτρα λαμψη. Ειναι δηλαδη πολυχρηστικο οπως σχεδον ολα τα λαδακια για τα μαλλια. 
Έχω να πω ότι με την χρήση αυτού του προϊόντος τα μαλλιά μου είναι πάντοτε ενυδατωμένα! Μου αρέσει τόσο πολύ η δουλεία που κάνει στα μαλλιά μου που μου είναι δύσκολο να το αλλάξω από την καθημερινή μου ρουτίνα!
Το μπουκαλακι ειναι πλαστικο και ελαφρυ και αυτο με βολευει πολυ εαν θελω να το εχω στην τσαντα μου για να βαλω οπου και αν ειμαι!
Είναι σε συσκευασία των 100ml και κοστίζει 7,90.
Θα σας πρότεινα λοιπόν να το δοκιμάσετε !
Εσάς ποιο είναι το αγαπημένο σας λαδάκι μαλλιών, και ποια έχετε δοκιμάσει;


0 σχόλια: