Garnier Pure Active Face Wash ● Review




Σε ποια δεν αρέσει ένα προϊόν κατάλληλο για όλες ή σχεδόν για όλες τις ανάγκες που χρειάζεται το πρόσωπο της; Eγω σε αναζήτηση ενός τέτοιου πρακτικού προϊόντος, κατάλληλου για διακοπές, έπεσα επάνω στο Garnier 3in 1 Pure Active. Πάμε όμως να σας πω δείξω τι προσφέρει αναλυτικά.


Αρχικά να αναφέρω ότι πρόκειται όπως λέει και το όνομα του για ένα προϊόν 3 σε 1.
Προσφέρει καθαρισμό , απολέπιση και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως μάσκα.
Σαν καθαριστικό το βρίσκω πολύ καλό αν και προτιμώ να το χρησιμοποιώ το πρωί που έτσι κ αλλιώς το πρόσωπο μου είναι καθαρό. Όταν το χρησιμοποίησα για αφαίρεση του μακιγιάζ μου δεν με ικανοποίησε το αποτέλεσμα του. 
Λογω των μικρών κόκκων που περιέχει , προσφέρει μια καλή απολέπιση. Όχι κάτι υπερβολικό που θα τραυματίσει το δέρμα αλλά ούτε και κάτι λίγο χωρίς αποτέλεσμα. Έμενα το δέρμα μου είναι λιπαρό , όμως ευαίσθητο και κάποιες μικρές εξάρσεις ακμής. 
Σαν μάσκα , μου άρεσε παρά πολύ. Θεωρώ ότι είναι πολύ δροσιστική, με πολύ ικανοποιητικό αποτέλεσμα στα ενεργά σπυράκια και στην λιπαρότητα. 


Θα ήθελα να κλείσω αυτό το post  λέγοντας ότι αν κοπέλες έχουν έντονο πρόβλημα ακμής, καλό θα ήταν να την χρησιμοποιούσαν μόνο σαν μάσκα.
Σαν καθαριστικό θεωρώ ότι θα τους ερεθίσει το πρόσωπο λογω των μικρών κόκκων. 
Γενικά όμως είναι ένα καλό προϊόν και πολύ βολικό για ταξίδια, καθώς έχεις τρία προϊόντα σε ένα! 
Το έχετε δοκιμάσει;


https://www.bloglovin.com/blogs/beautys-infinity-14010211https://twitter.com/beautysinfinityhttps://www.facebook.com/pages/Beautys-Infinity/1413734522280449


2 σχόλια:

  1. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά γενικά μ' αρέσει η Garnier. Χρησιμοποιώ περισσότερα τα προϊόντα ντεμακιγιάζ που έχει. Μυρίζουν ωραία! Σε περιμένω και στο δικό μου blog irenesworld.squarespace.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή