NEW IN | Natura Siberica

Πάντοτε όταν ακούγονται πολλά για μια εταιρία επιφυλάσσομαι. Για την Natura Siberica είχα διαβάσει τα καλυτέρα από πολλές bloggers και  youtubers. Έτσι ήθελα να αποκτήσω και εγώ προσωπική άποψη και εμπειρία για αυτό την εταιρία. Μπήκα λοιπόν στην ιστοσελίδα της και διάλεξα δυο από τα πιο διάσημα προϊόντα της.



Northern soap for deep facial cleansing

Τα bestsellers της εταιρίας είναι το Dedox- Northern soap for deep facial cleansing. Πρόκειται για ένα σαπούνι για όλους τους τύπους δέρματος. Παράγεται βασισμένο με βάση ξυλάνθρακα και είναι πλούσιο σε πολύτιμα έλαια και βιταμίνες. Είναι μαύρο απορροφάται εύκολα και κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται. Καθαρίζει απόλυτα την επιδερμίδα και αφήνει το δέρμα φωτεινό και ενυδατωμένο. Προσωπικά έχω αφήσει όλες τις άλλες μάσκες που έχω και χρησιμοποιεί μόνο αυτό. Δεν χρειάζεται πλέον να έχω μάσκα για καθαρισμό μάσκα για ενυδάτωση μάσκα για λάμψη και αλλά τέτοια. Πλέον η ρουτίνα του προσώπου μου έχει περιοριστεί σε ένα μόνο προϊόν!! Το αφήνω 20 λεπτά και ξεβγάζω με το σφουγγαράκι όπου περιέχεται στην συσκευασία.

Oblepikha μάσκα για πολύ ταλαιπωρημένα μαλλιά

Το δεύτερο προϊόν που δοκίμασα είναι η μάσκα Oblepikha  για πολύ ταλαιπωρημένα μαλλιά. Υπόσχεται  ότι επανορθώνει τη δομή των σοβαρά ταλαιπωρημένων μαλλιών και τα προστατεύει από την έκθεση σε θερμότητα κατά τη διάρκεια του ζεστού styling. Το θετικό αυτής της μάσκας είναι ότι αν έχεις κατεστραμμένα μαλλιά τους δίνει άμεσα μια πολύ καλή ενυδάτωση. Έμενα τα μαλλιά μου δεν είναι κατεστραμμένα αλλά ταλαιπωρημένα από προϊόντα styling. Μου φαίνεται πολύ βαριά-λιπαρή μάσκα για τον δικό μου τύπο μαλλιών. Όμως όσες φορές την χρησιμοποίησα και έβαλα ελάχιστη ποσότητα ενυδάτωσε πολύ τα μαλλιά μου και ήταν πολύ απαλά. Το μεγάλο αρνητικό όμως για έμενα στην μάσκα αυτή είναι η μυρωδιά της. Μου κάνει πονοκέφαλο και δεν μου αρέσει που μένει στα μαλλιά αυτή η μυρωδιά μετά το λούσιμο.

Αυτά για σήμερα από μένα κορίτσια μου! Μην ξεχάσετε να μου πείτε κάτω στα σχόλια αν έχετε δοκιμάσει αυτά τα προϊόντα από την natura siberica και αν έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο.


https://www.bloglovin.com/blogs/beautys-infinity-14010211https://twitter.com/beautysinfinityhttps://www.facebook.com/pages/Beautys-Infinity/1413734522280449


4 σχόλια:

  1. Είναι η επόμενη μου αγορά από το Cherrybox. Θέλω τόοοσο πολύ να δοκιμάσω το μαύρο σαπούνι. Μου έχουν πει τα καλύτερα!!! Τη μάσκα μαλλιών την έχω λατρέψει!!! ♥♥♥ Φιλάκια! Πολύ ωραίο post!!I Love Natura Siberica!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξιζει να το δοκιμασεις!! Θα σου αλλαξει τον τροπο που βλεπεις τον βαθυ καθαρισμο προσωπου!!

      Διαγραφή
  2. Το σαπούνι πραγματικά υπέροχο!!!!! Θα σου πρότεινα και το imperial caviar serum!!! Έχω γράψει σχετικά στο blog μου... θα χαρώ να ρίξεις μια ματιά και να μου πεις τη γνώμη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το σαπούνι πραγματικά υπέροχο!!!!! Θα σου πρότεινα και το imperial caviar serum!!! Έχω γράψει σχετικά στο blog μου... θα χαρώ να ρίξεις μια ματιά και να μου πεις τη γνώμη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή